BLOGGER TEMPLATES AND Friendster Layouts »

clock

azlyana-blogspot

1 org STALKER tgh diperhatikan oleh saya

Followers

Wednesday, June 29, 2011

LEGOLAND Nusajaya Johor


Ok.. nk cerita tentang theme park dimana Malaysia sndr akan adanya LEGOLAND buat julung kalinya di Johor Bahru.Ianya berdekatan dengan rumah aku di Bukit Indah. LEGOLAND ini dijangkakan siap pada 2012.Ok fine,duit aje la kuar lps ni g sini. huhu. Ok kwn2.. nk terangkan lebih lanjut ag,MALAYSIA nk buat mcm DISNEYLAND,so... kat LEGOLAND ni mcm2 ada termasuk WATER PARK! wahh.. lps ni xpyh ssh2 pegi GENTING HINGLAND,DISNEYLAND OR UNIVERSAL SINGAPORE ag kn? sb GAME kt cni lg mencabar dan canggih! wowowowo!! x sbr rasenye ;)

Pembinaan Taman Tema Legoland yang bernilai RM257.9 juta telah pun diberikan kepada Kumpulan Sunway (pemilik Sunway Lagoon & Lost World of Tambun) oleh IDR Assets Sdn Bhd, syarikat di bawah naungan Iskandar Investment Group.\

Rakyat MALAYSIA sememangnya haruslah bangga dengan adanya LEGOLAND ini,terutamanya bg rakyat JOHOR. Dan sememangnya aku lg bangga sb LEGOLAND ni berdekatan dengan kawasan rumah aku di NUSAJAYA johor. watever <---- (to my STALKER!

Dan anda juga harus berbangga sebab LEGOLAND sememangnya ada dua, 1 di CALIFORNIA dan 1 lg di FLORIDA sebelum ini. dan tambahan lg 1 HANYA DI MALAYSIA! ;D excited!!!!!




4 comments:

MallisaSaila said...

lisa mmg dah plan, dah siap je bende ni mmg nak pergi..hihihi..

+_Miss.Jannah_+ said...

alaaaaaaa... JB ke..huhuhu

+_Miss.Jannah_+ said...

dah siap nanti jom kite g sama sama..hehe

ayukhairy said...

nice blog n excitednya baca entri ni...


sama : peminat juvana juga..^_^

 
Twitter Bird Gadget